Dorazilo Vám zboží jiné, než bylo objednáno, poškozené, nebo s vadou? Prosím, dejte nám o tom co nejdříve vědět na info@kakaoprodusi.cz a zboží reklamujte. Můžete tak učinit odesláním balíčku na adresu Ing. Eliška Tuháčková, Do Lipan 640/21, Praha - Kolovraty, 103 00, nebo po domluvě osobně.
- Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. a je součástí obchodních podmínek.
- Zákazník je v souladu s ustanovením § 2165 oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí s výjimkou:
- Prodávaného Zboží, u nějž je na jeho obalu, nebo návodu připojenému k němu v souladu s právními předpisy uvedena doba (tj. minimální trvanlivost), po kterou lze věc použít.
- Zboží vadného z důvodu váhy neodpovídající váze zboží objednaného zákazníkem v objednávce, nepřekročí-li hmotnostní odchylka 10 % celkové váhy daného objednaného zboží
- Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
- Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace.
- Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.